29. 11. 2022
„Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.

Za prací dispečera tísňového linky si řada z nás představí mimořádně náročné povolání, které klade vysoké nároky na soustředění, empatii, odborné i komunikační dovednosti. Pod pokličku tohoto povoláním jsme nahlédli v dalším dílu našeho Po medině podcastu s Bc. Miroslavem Valčákem. V povídání se dozvíte řadu zajímavých informací, z nichž některé vás určitě překvapí. Jak probíhá zpracování výzvy od přijetí tísňového volání až po vyslání posádky záchranné služby? Kdy je na místě vyslat leteckou záchranou službu? Jaký je postup v případě situace s velkým množstvím raněných? A jak se lze bránit proti zneužívání tísňové linky? To vše a mnohem více v nabitém rozhovoru Terezy Sobelové.
Video můžete přehrát také na našem YouTube, Spotify a Apple Podcasts.
Články na podobné téma

20.04.2025
Jedním z nejsmysluplnějších zaměstnání je práce pro mobilní hospic
Nedávný výzkum1 potvrzuje, že až 94% nově příchozích zaměstnanců mobilních hospiců přiznává, že práce v mobilním hospici je pro ně skutečně...
To mě zajímá →Připravujeme
Registruj se, ať ti nic neuteče
Pravidelně posíláme nejprogresivnějších newsletter českého zdravotnictví, který odebírá více než 13 000 lidí.
Staňte se naším partnerem
Buďte součástí našeho úspěšného projektu a získejte přístup k odbornému know-how a novým obchodním příležitostem.
Oslovte největší českou komunitu mediků a lékařů
Staňte se součástí našeho odborného obsahu
Postavte se po bok projektu s mimořádným přesahem
Copyright © 2025 Po medině | Zlepšujeme české zdravotnictví odspodu.